poniedziałek, 29 lipca 2013

Prośba o pomoc

Cześć,

przepraszam (again!) za długą nieobecność. Znowu ta praca. Nie mogę na nią narzekać, bo lubię do niej chodzić (to całkiem miło), ale grafik ostatnio mam beznadziejny. Jeśli mam na 12 to rano i tak nic nie napiszę, bo nie wstanę wcześniej skoro nie muszę. Postaram się dziś i jutro (2 dni błogiego relaksu) napisać jak najwięcej. Nawet zrobiłam sobie urlop od TŻa, bo z nim nie napisałabym ani jednego zdania - mężczyźni to duże dzieci i potrzebują ciągłej uwagi :P

Dziś chciałabym prosić o Waszą pomoc. W komentarzu pod ostatnim postem kosodrzewina79 zwróciła mi uwagę na pewne niedociągnięcia związane z blogiem. Czy moglibyście mi w komentarzu napisać czego Wam brakuje na tym blogu? W detalach jest zawsze najwięcej problemów, a te drobne mankamenty są najczęściej spowodowane tym, że nie mam pojęcia, że tak byłoby lepiej, albo nie wiem o ich istnieniu lub jak to wszystko zrobić.

Dziś będzie jeszcze jeden wpis stricte włosowy - a przynajmniej postaram się. Mogłabym napisać prośbę i włosowy post w jednym, ale tak będzie dla mnie bardziej czytelnie.

Dziękuję z góry wszystkim :)

Pozdrawiam
A.

3 komentarze:

  1. Faceci jak dzieci, ja z moim 1,5 rocznym dzieciem też mam problem z napisaniem posta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać sie da tylko trzeba ich odpowiednio zająć ;)

      Usuń
  2. po wyłączeniu weryfikacji obrazkowej jest wszystko w porządku :) wreszcie mogłam Cię dodać do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Chcąc być na bieżąco z komentarzami posta kliknij 'powiadamiaj mnie'. Nigdy już nie zapomnisz o zadanym pytaniu:)

I jeszcze jedna prośba, uśmiechnij się :)