poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Aloes i oleje, czyli coś, co tygrysy lubią najbardziej. A i u Kascysko na bogato - 2 konkursy

Hej hej,

Moje włosiska kochają aloes w każdej postaci. Dociążone emolientowo też lubią być, zauważyłam, że jest im lepiej, kiedy jest im ciężko. Nie mogłam nie wziąć udziału w konkursie u Blondregeneracji. Zdążyłam rzutem na taśmę, bo konkurs jest do północy. :)

Życzę wszystkim szczęścia w konkursie, a tym co nie wiedzą niech się jeszcze zgłoszą - macie niecałe 2 godziny.

Kolejną kochaną blogerką, która uwielbia wydawać pieniądze na swoje obserwatorki (<3) jest Kascysko.  ta firma zawsze mnie interesowała, ale bariera cenowa była nie do przeskoczenia jak na studencką kieszeń. A tu taka surprise :) Wybrałam zestaw nr 1 ze względu na krem do rąk, którego cudowny zapach już czuje na sobie :)


Pozdrawiam
A.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Chcąc być na bieżąco z komentarzami posta kliknij 'powiadamiaj mnie'. Nigdy już nie zapomnisz o zadanym pytaniu:)

I jeszcze jedna prośba, uśmiechnij się :)