piątek, 30 sierpnia 2013

Bydgoskie sklepowe odkrycia

Hej,

dziś wpis głownie dla Bydgoszczanek i mieszkanek okolic. Otóż zawsze narzekałam, że w Bydgoszczy nie ma żadnego fajnego sklepu z olejami, rosyjskimi kosmetykami itp. W środę szłam sobie ulicą Długą i zobaczyłam coś co mnie zaciekawiło - Muzeum Mydła i Historii Brudu :D. Wiedziałam, że muszę tam wejść. W środku mnóstwo mydeł, ręcznie robionych oczywiście. W formie kostek, bloków, babeczek, ciasteczek, z dodatkami, peelingujące - cuda wianki :) Ceny przyzwoite. Co mnie bardzo ucieszyło, to fakt, że znajdziemy tam prawdziwe marsylskie, marokańskie  i czarne mydło oraz Aleppo :) W końcu kupię i w nosie mam to, że nie miałam nic kupować - takie odkrycie trzeba odpowiednio uhonorować :) Jeśli wejdziecie na stronę to zobaczycie ofertę, ale na miejscu jest zdecydowanie więcej. Zabieram tam mojego TŻ :)

Idąc dalej ulicą Długa weszłam w Batorego - a tam kolejny sklep Manufaktura Kosmetyków Naturalnych :) O nim już wiedziałam wcześniej i nawet byłam w środku. Szeroki wybór olejków - najróżniejszych - do tego glinki, mydła, bio szampony, odżywki - warto się przejść jeśli ktoś pragnie np oleju z pestek arbuza :) ceny bardzo zróżnicowane, ale plus taki, że odpadną mi koszty przesyłki.


Szukając informacji w internecie znalazłam, że sklep stacjonarny jest na ulicy Śniadeckich i tam z pewnością się wybiorę  (pewnie jest większy :D). Napisałam @ o dostępność produktu i odpisali mi, ze JEDYNY ich sklep jest właśnie na ulicy Śniadeckich. Od początku bieżącego roku nie współpracują z punktem sprzedaży o na Batorego - czyli mamy dodatkowy sklep :).

I na końcu Stara Mydlarnia z pięknymi świecami i jak nazwa wskazuje mydłami :). Lubie tam wchodzić i oglądać. Znajdziemy też tam olejki (jojoba, argan itp), serum np. z wit. C, płyny do kąpieli, sole, kule i olejki eteryczne. Sklep znajduje się na ulicy Batorego 1 i Dworcowej 3.

Jeszcze jeden sklep zielarski (w Bydgoszczy mamy ich hmm...może z 5, a przynajmniej o istnieniu tylu wiem), ale ten już kilkukrotnie odwiedziłam. Zdrowe Życie - sklep zielarsko-medyczny znajduje się na ulicy Polanka 38. W swojej ofercie ma Biovaxy - te ma le i te większe opakowania, zioła (kozieradka i tam na mnie nie patrzą jak na wariatkę ,gdy o to proszę;) ), oleje (migdałowy, makowy, konopny, z pestek moreli, kokosowy etc.). Ceny znośne, ponieważ nie będę płacić za dostawę i mam od ręki.

____________________________________________________________________________________

Czy macie swoje ulubione sklepy na miejscu czy zamawiacie przez internet? Są tu jakieś Bydgoszczanki, albo dziewczyny z okolicy?  

Pozdrawiam
A.

13 komentarzy:

  1. u mnie nie odkryłam żadnego takiego sklepu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sądziłam, że jestem na 'włosowym zadupiu' ale okazuje się , że jednak nie :) Może warto poszukać ;)

      Usuń
  2. Na Gdańskiej masz zielarnię (tani olej kokosowy, henna Eld, farby Sante i chyba C&S), na Dworcowej na początku jest taka mała drogeria, gdzie dostaniesz olej Amla 100 ml (a może i inne fajne rzeczy, nie zwróciłam uwagi). Biovaxy 0,5 l w rozsądnych cenach 23-25 zł są w aptekach DOZu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Gdańskiej są chyba ze 3 zielarnie? Masz na myśli tą na samym początku przy Drukarni?

      Usuń
    2. Dokładnie tę :) Dalej się nawet nie zapuszczałam ;)

      Usuń
    3. No to mam kolejne perałki :D Byłam dziś tam na Dworcowej i kupiłam henne Eld, widziałam Alme za 19,90zl i olej jaśminowy, kokosowy, jekies małe olejki z kroplomierzem - jojoba i arganowy. Do tego Marion (jakieś maski laminujące i inne kuracje). Szkoda, że np klasyczna odżywka Mrs. Potter's kosztuje tam prawie 11 zł ale od tego mam Supermarkety, żeby kupić taniej :)

      Na poczatku Gdańskiej też dziś byłam ale nic ciekawego nie widziałam. Olej lopianowy za 30zł ale tak to nic ciekawego - myślę, że jakbym poprosiła to coś by mi zamówili - wybor ziół jest spory.

      Ale coś co mnie zaskoczyło. Również na Gdańskiej Apteka pod Łabedziem a tam Babuszka Agafii (troche masek, jajeczna na pewno, chyba drożdzowa i łopianowa ale nie jestem pewna i szampony Love2Mix :D)

      Usuń
    4. Jak już będę mogła swobodnie wypuszczać się na miasto, to się porozglądam po tych adresach :) choć nie wiem czy zdążę coś zużyć, by kupić coś nowego ;)

      Usuń
    5. Na Dworcowej jest jeszcze Mydlarnia u Franciszka :) Chcesz ze mna pozwiedzac?:) Wsiadaj w 65 albo w69. Na rondzie Fordońskim wsiadaj w 2 4 5 6, obojętnie i jestes w kraninie rozpusty :D No i Organique w Focusie jeszcze jest :)

      Usuń
    6. Chętnie z Tobą pozwiedzam, dziękuję za propozycję :D Jak już nauczę psa zostawać samemu w domu, to będę wolna :) Na pewno nie wcześniej niż w przyszłym miesiącu, ale bardzo chętnie :)

      Usuń
    7. pies:) psy sa fajne:) jakiego masz? nigdzie sie nie wybieram wiec jak bedziesz chciala to sie po prostu odezwij:)

      Usuń
    8. Boston Teriera :) Ma już 5 lat, ale jakoś nie miał okazji zbytnio zostawać sam, więc mamy na razie rewolucję.
      Na pewno tak zrobię :)

      Usuń
  3. Fajnie, że znalazłam blog prowadzony przez dziewczynę z Bydzi. Jeśli chodzi o sklepy do których zaglądam i kupuję to Mydlarnia u Franciszka na Dworcowej, choć ceny dosyć wysokie no i mój stały punkt to Manufaktura Kosmetyków Avebio przy Śniadeckich. Świetna obsługa, rady no i składy. Jestem zachwycona ich szamponami i serum antyseptycznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nas Bydgoszczanek czy Blogerek z KP coraz wiecej :) Wszystkie sklepy znam a Avebio bardzo cenie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Chcąc być na bieżąco z komentarzami posta kliknij 'powiadamiaj mnie'. Nigdy już nie zapomnisz o zadanym pytaniu:)

I jeszcze jedna prośba, uśmiechnij się :)