poniedziałek, 9 września 2013

Nominacja do Libster Blog Award

Hej :)

Moja pierwsza nominacja do czegokolwiek :) Cieszę się, że kochana Czella o mnie pomyślała. Mam mało popularny blog, bo jest nowy. Cieszę się z każdego nowego odwiedzającego i obserwującego. Każdy komentarz sprawia, że cieszę się jak na widok pięknych butów :) (Kocham buty!!) Staram się zostawiać po sobie ślady na waszych blogach, bo wiem ile pracy w niego wkładacie i jak cenne są wasze przemyślenia i doświadczenia. W taki powolny, ale bardzo przyjemny sposób mój blog staje się coraz bardziej popularny, a ja coraz mądrzejsza i szczęśliwsza :) Wszystko dzięki Wam :)


''Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za ''Dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań  otrzymanych od osoby,która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 blogów (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''
Dla mnie danie nagrody za "Dobrze wykonaną robotę" to nic trudnego, każda z Was powinna ją dostać. Gorzej z tymi mało popularnymi. Sama jeszcze raczkuje w blogach i staram się nadrobić zaległości w Waszych wpisach. Niech nikt się nie obrazi kiedy dostanie ode mnie nominacje, to nie oznacza, że nie jest popularny, tylko, że zasługuje na wyróżnienie :) (Starałam się wybrać tak do 200obserwatorów, co przy moich 21 jest i tak kosmiczną liczbą )

Tak więc pytania do mnie:
1. Co było powodem założenia bloga? 
  • Chęć podzielenia się doświadczeniami i odnalezienie włosowej siostry. Chciałam też, żeby ktoś obiektywnie ocenił czy mam ładne włosy i znaleźć się w świecie, gdzie nie będę traktowana jak dziwoląg (miód na włosy? loki na suszarkę? Mycie odżywką??)
2. Jakie jest Twoje największe marzenie? 
  • Być szczęśliwą. Wiem, to takie ogólne. Mam mnóstwo marzeń. Chciałabym, żeby mój M. zawsze był przy mnie. Takie to rozczulające, też wiem. Nie mam największego marzenia, mam mnóstwo mniejszych :)
3. Trzy top rzeczy z Twojej wishlisty?
  • olejek Perilla, maska John Masters Organic (chyba z rozmarynową na czele, ale innymi oczywiście nie pogardzę) :) i coś rosyjskiego, może maska drożdżowa (lub inna) albo serum?
4. Co, oprócz bloga, robisz w wolnych chwilach?
  •  Zajmuje się moim M. :D "Aga.....nudzi mi sie, Aga... no porób coś ze mną" ;) Najczęściej oglądamy filmy (szczególnie zimą, przy świeczkach), albo jeździmy rowerami. Ostatnio spodobało mu się rozpalanie ognisk i skakanie z łódki do wody. A kiedy on da mi chwilę wytchnienia to siadam przed komputerem z maską albo innym cudem na głowie i piszę posty albo komentuje wasze wpisy. Z Tż wszystko co mogę robię z naolejowanymi włosami :)
5. Co najbardziej w sobie lubisz (cecha i/lub np. część ciała ;))?
  • Zdeterminowanie i oczy :) 
6. Jaki jeden kosmetyk poleciłabyś swojej przyjaciółce?
  • Maskę Alterra Granat i Aloes.
7. Największy grzech przeciw urodzie jaki popełniłaś?
  • Prostowanie włosów. Zdecydowanie. Chociaż farbowanie i odbarwianie i farbowanie też przyczyniło się do zniszczenia włosia.
8. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia i dlaczego?
  • godzina ok 17-18 zimą - jest już ciemno, ale nie jestem śpiąca, mam ciepłe skarpetki, kakao albo herbatę, przeglądam blogi albo robię cokolwiek innego tylko przy blasku świec.
9. Jaki jest Twój ulubiony deser
  •  Eton Mess :D i różne inne kremowo-owocowo-smietanowo-bezowe wariacje. Wszystko poza czekoladą i orzechami.
10. Jeśli mogłabyś się na jeden dzień zamienić z kimś rolami, kto by to był?
  •  Mój TŻ - chciałabym się przekonać na własnej skórze jaka jestem dla innych - podobno czasem niewyobrażalnie wredna bicza :D
11.Idealna chwila w życiu to...(mająca miejsce lub wymarzona)?
  • mój ślub, który planuje chyba od podstawówki - będzie pewnie zupełnie inny, ale ważne, że będą bliskie mi osoby - nie ważne gdzie i co, ważne z kim :) 

A teraz pytania ode mnie :) :
  1. Kawa czy herbata i dlaczego?
  2. Wanilia czy czekolada?
  3. Najpiękniejsze włosy ma.... (imię nazwisko celebrytki lub adres bloga)
  4. Moim największym grzechem przeciwko urodzie było....
  5. Największa wada i zaleta
  6. Część ciała, której w sobie nie lubię to......, ponieważ....
  7. Największym kosmetyczny bubel to...(i dlaczego)
  8. Bez czego nie możesz żyć? (Nie uznajemy odpowiedzi bez tlenu czy bez wody)
  9. Co kojarzy ci się z dzieciństwem?
  10. Jaki kosmetyk jest wart swojej (kosmicznej) ceny?
  11. Kiedy jestem sama to...
A teraz nominacje idą do:
Pozdrawiam
A.

16 komentarzy:

  1. dziękuje za nominacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet oficjalnie poinformowalam Cie na Twoim blogu :) Bardzo lubie wszelkie tagi:)

      Usuń
  2. " Jakie jest Twoje największe marzenie?

    Być szczęśliwą. Wiem, to takie ogólne. Mam mnóstwo marzeń. Chciałabym, żeby mój M. zawsze był przy mnie. Takie to rozczulające, też wiem. Nie mam największego marzenia, mam mnóstwo mniejszych :) "

    Pięknie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też założyłam blog żeby ułatwić sobie poszukiwania włosowej siostry. I nic póki co :D
    I prostownica to mój również największy urodowy grzech!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znalazłam i sie bardzo ciesze :) Jest bardziej doswiadczona i prowadzi mnie laika za reke :) Prostownica jest straszna a teraz bardzo nie lubie miec prostych nawet po wygladzającej odzywce i suszeniu na szczotke włosów.

      Usuń
  4. Przypomniałaś mi o masce granat i aloes ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie mam wielkich marzeń i nigdy nie wiem , co sobie pomyśleć jak zdmuchuję świeczki czy jak spada gwiazda. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ja także nagminnie prostuje włosy:P dziękuje Ci kochana za nominacje,ale nie bardzo mam czas na odpowiadanie na pytania i tworzenie własnych:( mam aktualnie nawał pracy, ale z chęcią będę odwiedzać Twojego bloga i czytać, co tam ciekawego stworzyłaś;)
    pozdrawiam i oczywiście zostaję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) rozumiem az za dobrze czym jest brak czasu :(

      Usuń
  7. Dziękuję za nominację :) Bardzo mi miło, mój blog ma dopiero dwa tygodnie i już ktoś go docenił :) To prawda, że zabiera sporo czasu i pracy.

    Moim marzeniem jest, żeby nic się nie zmieniło na grosze: mam kochającego męża i wspaniałą, zdrową córę, która pięknie rośnie. Moim życzeniem i marzeniem jest żeby szczęście nas nie opuściło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bądzmy szcześliwi :) Blog mi daje wielką satysfakcie, i żaluje, zszarek_kasia@interia.pl nie mam więcej czasu na niego

      Usuń
  8. Dziękuję za nominację ;)

    Jeśli chodzi o marzenia to zamiast mieć jedno wielkie lub oprócz jednego wielkiego wręcz trzeba mieć kilka mniejszych. To ich spełnianie nakręca nasze życie, to one napędzają nas do działania, tak na co dzień ;) Pięknie napisałaś, jakie jest Twoje takie niby zwykłe a jednak niezwykłe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Też uważam, że w życiu trzeba mieć również małe marzenai i małe cele. Wlaśnie ich realizacja daje szczęście na co dzień :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Chcąc być na bieżąco z komentarzami posta kliknij 'powiadamiaj mnie'. Nigdy już nie zapomnisz o zadanym pytaniu:)

I jeszcze jedna prośba, uśmiechnij się :)