wtorek, 10 września 2013

Plany na wrzesień

Hej :)

Jak wiecie mistrzem planu i organizacji nie jestem ale lubię wytyczać sobie cele:) Ono one:
  1. Zużyję więcej kosmetyków (jasne :D)
  2. Będę dalej płukać różnymi płukankami - przetestowałam już 4 :)
  3. Sumienniej zabezpieczę końcówki - już apaszki i szale pójdą w ruch
  4. Ograniczę wypadanie - to jest wyzwanie
  5. Będę używać maceratów, w zasadzie zrobiłam 1
  6. Olejowanie skóry głowy to może jednak nie będzie tragedią
  7. Będę bardziej regularna we wszystkim
  8. SPA day iKWC day obowiązkowo - juz mam zaplanowany ten dzień :)
  9. Pomaceruje więcej
  10. Stopniowo płukankami postaram się wyrównać kolor włosów
  11. Oczyszczanie SLESem przynajmniej raz
  12. Oczyszczanie łagodniejszym myjadłem przynajmniej raz
  13. Nad peelingiem skóry głosy się zastanowię
Hmm.... chyba to wszystko. Pewnie jak zwykle coś mi uciekło. Najważniejszy będzie punkt nr 4. Zaczyna się robić z tego poważny problem.

I wiem jaki jest chyba mój wymarzony zawód!! Wpadłam na to wczoraj :D

Dodatkowo biorę udział w rozdaniu u Gosi.

Oczywiście wybieram zestaw nr 2 jako priorytet, ale skoro można zagrać o 2 to gram o 2 :D

i u Kany 
Maniakalnie gromadzę maski :) Moje ulubione kosmetyki pielęgnacyjne ;)


I stała się rzecz straszna. Nagle odeszły ode mnie 3 pary balerin i nie mam w czym chodzić :(

I jeszcze coś - chciałam wziąć udział w 2 konkursach, ale straciłam te linki jakoś i nie wiem jak je mam odnaleźć - nie pamiętam ani słów kluczowych - nic. Jedyne co pamiętam, że nagrody były wspaniałe :D i w jednym z konkursów trzeba było napisać wspaniałe miejsce na wyjazd/wakacje a w drugim (a może tan sam) było zdjęcie z kufrem i całą masą kosmetyków. Pomóżcie mi jeśli wiecie o jakie konkursy mi chodzi.

___________________________________________________________________________________

Jak wasze plany? Ambitniej? Jakieś sprawdzone sposoby na wypadanie?

Pozdrawiam
A.

21 komentarzy:

  1. napisz do mnie maila k.domrazek@onet.pl w sprawie wymianki odlewkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam o peeligu głowy ;O Już dawno chciałam wyprubować :D ! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny:) Skalp jak nowy:) Przez cały dzien jest cieplejszy niż zwykle. Przy wcierce, którą obecnie stosuje będe musiała bo zawiraosad który zostaje na skalpie.

      Usuń
  3. Ja mam w planach milion płukanek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ostatnio z płukankami kruchutko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sezon na liściaste powoli się konczy, ale masz jeszcze moment na pozbieranie czegoś:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo planów :)) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo, ale wszystkie do zrealizowania, i olę będe o nich pamietać :) Teraz troche się rozchorowałam więc może zrobię nawet płukankę z l-cysteiny :D

      Usuń
  7. Droga A. ! Bardzo Ci dziekuję, za post o tym jak wygladają twoje włosy bez wspomagaczy, który mi dedykowałas!! Jak to zobaczyłam, aż mi sie buzia uśmiechnela od ucha do ucha ! Bardzo dziekuje :* muszę jeszcze dodać, że zmotywowałas mnie do stylizacji, jesli będe miała jakieś ładne efkty n apewno się u Ciebie pochwalę :* pozdrawiam serdecznie - Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na efekty:) Bardzo się cieszę, że cię zmotywowałam. Zobaczysz efekty. Tylko czy masz suszarke z dyfuzorem?

      Usuń
  8. Droga A. ! Bardzo Ci dziekuję, za post o tym jak wygladają twoje włosy bez wspomagaczy, który mi dedykowałas!! Jak to zobaczyłam, aż mi sie buzia uśmiechnela od ucha do ucha ! Bardzo dziekuje :* muszę jeszcze dodać, że zmotywowałas mnie do stylizacji, jesli będe miała jakieś ładne efkty n apewno się u Ciebie pochwalę :* pozdrawiam serdecznie - Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co jest z moim bloggerem. Odpowiedziałam na Twój komentarz :( Powtórze: Czekam na efekty i zdjęcia :) Stylizacja to wazny element pielegnacji - na ciepło czy na zimno, nie ważne - z nią włosy moga po prostu wyglądac lepiej :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Słoneczko, bo zapakowałam Ci kilka odlewek, a nie wiem, co byś jeszcze chciała :)
    Jesteś dobrym duszkiem mojego bloga i chcę Ci jakoś podziękować :)

    Odezwij się do mnie na meila: szarek_kasia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ja już dawno przygotowałam coś dla Ciebie :) Już piszę :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie licze tylko na punkt 1, z 4mogą być problemy, ale reszta jak najbardziej do zrealizowania :) Zeby tylko skleroza nie dała o sobie znac :)

      Usuń
  11. Ambitne plany, watrwalosci zycze :)! Z wypadaniem znalezienia zlotego srodka, co niestety nie jest czasami latwe ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. walczę i się nie poddaje. Niedługo nawet o tym napisze :)

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwosci, moze podlapie jakies nowe patenty :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Chcąc być na bieżąco z komentarzami posta kliknij 'powiadamiaj mnie'. Nigdy już nie zapomnisz o zadanym pytaniu:)

I jeszcze jedna prośba, uśmiechnij się :)