czwartek, 12 września 2013

Rozdanie u mojej włosowej siostry :)

Hej :)

Moja siostra rozdaje świetne kosmetyki!! Wiem, że mi posłużą (w końcu to ona je wybierała), dlatego zgłaszam się i ja :) Dodatkowo daje wspaniałe odlewki masek, o których marzę (jest starsza więc miała je wcześniej - na randki też chodziła wcześniej i mogła później wracać do domo ode mnie). Na szczęście okres namiętnej walki, odbijania chłopaków i szarpania za włosy nas ominął. Teraz dbamy razem o włosy i wspieramy się, kiedy za dużo ich wypada.

 

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału - zestaw uniwersalny :) Z odlewek poproszę o złotą, czarną i laminującą:)

Pozdrawiam
A.

13 komentarzy:

  1. super, także wzięłabym udział ale nie wiem kto, gdzie i kiedy:P jeśli wrzucisz link to bardzo chętnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie wrzucić link do mojego rozdania :)
      http://recenzjekosmetykowpolskich.blogspot.com/2013/08/wosowe-rozdanie-u-kasi.html

      Usuń
    2. Ale link był od samego początku. Słowa 'Siostra rozdaje' są wyróżnione i tam właśnie jest link :)

      Usuń
  2. Kochana, wzruszyłaś mnie z tymi siostrami :*
    O odbijaniu chłopaków i szarpaniu włosów - najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z bratem niestety sie szarpałam :P i pozniej z płaczem do mamy :D

      Usuń
  3. widzę dwa nieznane kosmetyki, także jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrody bardzo fajne :) Organizatorka pewnie powie więcej.

      Usuń
  4. Genialnie napisane o siostrzanej milosci :D! Skas to znam ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Nie wygrałam, ale i tak cieszę się, że mam taką włosową siostrę :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Chcąc być na bieżąco z komentarzami posta kliknij 'powiadamiaj mnie'. Nigdy już nie zapomnisz o zadanym pytaniu:)

I jeszcze jedna prośba, uśmiechnij się :)