poniedziałek, 21 października 2013

Wymiana z Kasią

Hej,

kolejny zaległy post i to bez polskich znaków bo mój telefon na aplikacji Blogger ich nie obsługuje - ogarnęłam sytuację, jeśli najpierw wrzucę zdjęcia a później tekst to nie mam możliwości edycji tekstu. :( Ale przejdźmy do meritum :) 

Wymieniłam się z moja kochana Kasia kosmetykami:) 

A co dostałam?

Pudełko z wypychaczami i list? Nieee :) Same cudowności:)



1. Olej z pestek dyni lubiany przez Kasie to i przeze mnie
2. Maska wygładzająca LadySpa z olejem arganowym - była na wishliscie, ale nie wiedziałam gdzie ja kupić
3. Maska z efektem laminowania od Love2Mix Organic - tu podobno gorzej ale chciałam ja mieć:)
4. Odzywka Farmona z żeń-szeniem - lubimy żeń-szeń
5. Balsam z olejem arganowym i granatem od green Pharmacy
6. Joanna odzywka jajeczna - oby lepsza niż balsam
EDIT (27.10.13): 7. BingoSpa, Kuracja arganowa :) zapodziała mi się ale już ją odnalazłam :)

Same skarby:) dziękuję Kochana:*

A co ode mnie?

1. i 2. Powiększone wrześniowe denko (zapomniałam, ale uaktualnię) o olejek do włosów Alverde (mieszanka oleju słonecznikowego, ze słodkich migdałów, arganowego i czegoś jeszcze czego nie pamiętam o pięknym cytrusowym zapachu) i maska Alverde aloes i hibiskus - głównie glicerynowa, co nie odpowiada moim wysokoporowatym włosom, ale włosy Kasi są już zdrowsze i polubiły ewentualna glicerynę w maskach albo przynajmniej nie protestują wielkim puchem.
3. odsypałam l'cysteine
4. i dałam tez oryginalny WAX - sama bym nie zużyła, a i tak zostało mi jeszcze do miesięcznych testów na skalp, zobaczymy co zdziała ten podrażniacz.
5. i 6. Spełniłam tez marzenie Kasi o odzywkach Yves Rocher - jedwabista i regenerująca.
7. Sleek Stapiz tez się znalazł - sama pol litra nie zużyje.

_________________________________________

No to na tyle:) same sprawdzone kosmetyki - nie ma mowy o bublu :) w końcu Kasia to moja włosowa siostra :)

Pozdrawiam
A.

8 komentarzy:

  1. Fajna wymianka :) Odzywki Yves Rocher bardzo mnie kusza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne :) Nie za lekkie, raz na jakiś czas na pewno ok. Można je wzbogacać i same z sieie pieknie pachna :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę takiej wymiany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę ciekawa wymiana :)
    Maska z efektem laminowania i LadySpa to coś co chciałabym wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy poczytałam o laminującej i o LadySpa u Eter tez musiałam je miec :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Chcąc być na bieżąco z komentarzami posta kliknij 'powiadamiaj mnie'. Nigdy już nie zapomnisz o zadanym pytaniu:)

I jeszcze jedna prośba, uśmiechnij się :)